fredag 2 oktober 2009

You're that guy I'd be stupid to trust, but just one night could it be so wrong?

Då sitter man här och funderar på packning och dylikt, och då kommer det fram. Justfan jag har saker hemma hos Carro. Nice. Och jag har fortfarande inte hunnit lämna jultidningarna till Madde. Fan! Min tid räcker inte till, 24 timmar på ett dygn är bara för lite!

Ska ta och måla naglarna och jag har lite smått beslutsångest över vilken färg som jag ska ta idag. Blå, rosa, mörk rosa, lila, baby rosa, beige, vitt, svart, mk blått eller vad fan! Det kommer säkert bli grått. Det känns lite sådär nytt festligt och lagom grått. Som det svenska vädret, som mitt humör för tillfället.

Jag lär förhoppnignsvis med att klottra lite till här.
Kanske ikväll, annars imorgon under en åtta timmars resa. Som tur är finns det gratis Internet i bussen så man kan överlevla, dessutom har jag laddat upp med två nya Sookie Stackhouse-novels.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar