fredag 21 augusti 2009

And now you want somebody to cure the lonely nights, you wish you had somebody that could come and make it right

Snart färdig,

Nu är snart varbergsdagarna över! Vi har kunder till tre i eftermiddag men sen försvinner skorna från hyllorna och sen försvinner hyllorna, borden och så vidare. Snart är inte montern kvar, snart är vi på väg ner till Malmö igen. Hem till lilla Malmö.

När jag väl är hemma ska jag skicka i väg alla mejl jag har skrivit idag, skicka bilder till vår Press agent och tvätta alla mina kläder. Alla undrar varför jag har en så stor tung väska, men det är väl inte konstigt när man är borta i tre veckor och dessutom är tjej. Jag vill ju inte ha sakerna mer än en dag/en kväll i taget. Det blir så varmt under mässorna att man helst inte ens vill lägga tillbaka dem i samma resväska! Nu var jag dessutom och shoppade upp halva Varberg så jag fick lägga hälften av mina kläder i Mickes väska.

Det ska bli skönt att komma hem och få vila upp sig i en dag eller två, för sen bär det av till Sthlm igen. ANWR mässan står runt hörnet.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar