måndag 17 augusti 2009

You're so two thousand late

Hej Hopp!

Ja man har ju inte alls tid att sitta och skriva här vad man hittar på, det finns ju inget Internet på dessa mässorna (lite kasst men vafan ska man göra) och jag har inte kommit till hotellet förrän halv tolv typ varje kväll. Det är inte precis så att man känner för att sätta sig vid datorn då, utan det är mest kudden som skriker på en! Annars har vi haft en bra mässa tycker jag, med tanke på att det var väldigt lite folk på mässan. Det blev inte några särskillda fester eller något heller på Sthlms mässan. Lone från DK var med och hjälpte Lasse i Playboy-monter också så det blev en del barhäng men mer än så pallar man inte med om man inte ska festa på riktigt. Man känner att man saknar den känslan som är på CIFF-mässan med alla gigantiska festr och sånt. Såklart det finns fester i sthlm också med det är det modecentret som håller i och det är inte där vi är och det har vi i stort sett inget att göra med.
Nu sitter man istället på ett hotellrum i Varberg, kom hit igårkväll och det händer inte ett skit just nu. Det är inköpsmässa här hela veckan så idag har jag ställt upp min monter och fått allt i ordning. Men jag tror inte det lär hända alldeles för mycket så jag tänkte ta dit datorn och fixa med lite mejl och sånt.

När jag blev klar med montern passade jag på att shoppa loss lite, man hinner ju inte spendera något när man står på en massa mässor hela dagarna. Så nu har jag en hel ny garderob! Så jag är hur nöjd som helst och det känns som att den där överfyllda, stentunga väskan jag har med mig är lite överflödig.

Ikväll har jag tagit en kväll åt att göra mig fin eller i alla fall fräsh. Hårinpackningar, body scrub, peelat och filat hit och dit. Sådana dagar behöver man det också. Men nu är det dags för mig att nanna kudde för ikväll.

Peace & Love

2 kommentarer:

  1. JÄTTE SNYGGA KLÄDER!! :)

    ...meeen, vad ska du med silver reflex till????
    Är det så att bilisterna ska se dig i natten?

    HAHaaaa!!! :)

    SvaraRadera
  2. MORSAN DET ÄR BLIXTEN I SPEGELN :P hahaha

    SvaraRadera