tisdag 18 augusti 2009

What would my mama do, if she knew about me and you? What would my daddy say, if he saw me hurt this way?

Godnatt!

Nu har jag äntligen fått min jobbdator att fungera, det hjälpte med att bara byta ut laddaren. Jag förstår inte hur jag lyckas ta sönder två stycken!? Men nu kan jag i alla fall sälja lite till, det var lite problematiskt när man inte hade tillgång till allt man är van vid.

På lördag blir det utgång för mig! Jag och Alexandra ska ut och svänga de lurviga! Och det ska bli riktigt roligt, jag känner mig isolerad i lilla Varberg så jag längtar redan! =)

Nu sitter jag och tittar på Meet Joe Black på 3an, med Brad Pitt i huvudrollen. Vilken film som har Brad Pitt i huvudrollen är inte bra? Den är dessutom från 98 och snacka om att han var snygg då, vi snackar äckligt snygg! Jag vet att jag borde sova men det är en sådan film man bara måste se. Brad Pitt i rollen som Döden, om han kommer och hämtar en så ser jag inte mycket negativt i att dö :P Bara man kan få stanna där också.

I know that you're down,
but you know when you're down
there's nowhere to go but up.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar