fredag 7 augusti 2009

Shake the glitter of your clothes

God morgon...

Eller vad det nu heter. Igår var det en bra dag på mässan, följd av en bra kväll efter mässan. Terminalen är fortfarande så mycket fetare än där jag är nu, men där är så j*vla varmt så jag är glad att jag inte står där hela dagen. Det rann av en efter 10 minuter, och jag var där när det var tomt (!) Tänk då om det är fullt med folk och man ska arbeta. Puh!

Jag sov hos mina kära danska kollegor, de har förövrigt tre sängar i sitt hotellrum (räknade de med mig när de bokade eller?). Det var fullt ös hela kvällen och jag sov som en liten gris hela natten :P Jag tror inte det gick två sekunder utan att jag hade en öl/whiskey+cola/mojito/något annat skit i handen. Trots det så gick det förvånansvärt bra, och jag är pigg och glad idag. Fram till lunch har vi haft fullt upp! Hade vi inte haft det hade risken för att jag skulle somnat inne i det lilla skrymslet vi kallar "kontor". Det är där jag nu står med min dator på kylen (jag vågar fortfarande inte visa Hello Kitty för någon. Krijn bara skrattade åt mig och tyckte jag var korkad (lite mindre intelligent som jag hellre vill kallas), men å andra sidan så tycker han att jag ser ut som Kapten Jack Sparrow idag också.

Ikväll är det middag med hela Playboy gänget.
Utgång efter?
We'll se...

Ha det dejligt!
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar