onsdag 5 augusti 2009

And the seventh thing I hate the most that you do, you make me love you

Det börjar dra ihop sig till mässa nu, imorgon drar CIFF igång med fullt blås. På agendan står BJÖRKVIN fest i morgon kväll! :D Vi håller tummarna för open-bar och hela faderullan, som GioGoi festen förra säsongen. Bara jag kan crasha hos mina danska kolleger, tågen slutar ju gå vid 12. Tänker de inte på oss party-people?

Det är därför jag inte har gjort något annat än att skicka ut inbjudningar, packa upp prover och åkt fram och tillbaka över bron nu 15gånger... Igår var det kollektionsgenomgång i DK och imorgon kommer the-head-in-charge från Holland till mässan. Det gäller att man är på topp då :P (Inte fullt så mycket som i Garda, men you-know-what-I-mean) Jag har goda förhoppningar om denna säsongen. Spring Summer 2010 kollektionen ser skrämmande bra ut!

Tyvärr så verkar det som om det kommer bli tropisk hetta under mässan detta året också, måste de tajma det under dessa dagarna varje gång? Man svettas ju som en gris i de där lagerlokalerna! Får man ha bikini? Och man har inte en chans att sola heller. Working 9-18 är det som gäller varje dag. Pust.

Jag har jobbat sen åtta imorse -ska snart ta lunch- och kommer antagligen att jobba sent idag också. Tvätta måste jag det också (min mamma har tvättstrejk, vilket jag i o f s tycker är en bra ide, när jag har tid), efter att ha bott i Oslo och varit ute på landet i en vecka så har det samlats på en hel del smutstvätt kan jag nästan våga påstå.
Men jag gör som jag alltid gjort och säger som jag alltid sagt;
"Det hinner jag imorgon!"

Ha en fantastisk dag i solen!
Peace & Love

1 kommentar:

  1. Palla tvätta! Man ser alltid till att någon annan gör sådant åt en.
    Fast iofs, behöver du ens tvätta? Du har väl så mkt kläder att du kan använda ett plagg per dag och när du använt allt så har du redan köpt tillräckligt med nytt för att bara fortsätta...

    SvaraRadera