fredag 21 augusti 2009

You think material is the reason I came?

Halloj,

Igår var det säkert den sista sommardagen, det var 27 grader och helt blå himmel. Då är det riktigt roligt att sitta inlåst inne i på en mässa utan fönster, det kan lika gärna vara snöstorm som det kan vara solsken. Man är helt totalt isolerad.

Efter mässan var det take-out sushi som gällde, äntligen har jag fått uppfylla mitt sushi behov. Vi tog med det ut till fästningen där vi satte oss barfota i kvälls solen och käkade. I ögonvrån ser det ut som ett gäng ungdomar hoppar ner för kanten, men som tur var höll de sig uppe på kullen. Vi trodde vi skulle få bevittna mass självmord eller något, som tur var sade någon till dem att sluta.

Efter en timme eller två fick vi sällskap och satt där och hade det bra. Efter en stund lämnade vi dem för att köpa med oss lite dricka och sticka hem till Lasse. Där satt vi sen och tittade på Friidrotts VM, jag som är så himla intresserad begravde mig i en hög skvaller- och modetidningar. Jag kände att jag behövde uppdatera mig på den fronten istället. Men jag fick i alla fall se när Bolt tog världsrekordet (igen...) och hon där Blanca vann höjdhoppen. Intressepilas flög som fasen! Sen begav det sig till hotellet för att packa resväskan och sova. Men om man kan säga att jag sov, det veti fan, jag var mer i ett koma liknande tillstånd!

Nu är det sista dagen för oss på mässan och jag har äntligen fått hit SS 2010 kollektionen.

Ha det!
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar