söndag 9 augusti 2009

That party last night was awfully crazy

Godmorgon!

Igår var det Cph Vision festen som gällde. Först Kung-Fu bar och sen vidare, vi fick till och med med oss Lasse ut! Men han pös innan jag ens hann komma ut från toan. MP körde hem (ofcourse). Jag och Chung festade som fan (jävla Sambuca shots) och kom till hem typ vid två. Ulrik och Heidi var där hela vägen till fyra (!!) Det är mer i den klassen jag brukar vara också. Men nu efter fyra dagar fest och jobb så känner jag mig sliten. Vi har ju haft en bra mässa så man får väl lov att njuta lite av det också. Men idag går det inte många knop, det känns som deg i huvudet.

Nästa helg är det Sthlm som gäller. Micke åker till Oslo, gissa om Simon kommer vara på den mässan varje dag. Det känns som det kommer bli lite ös i den mässan också.

Nu är det bara för många språk för mig, danska, svenska, engelska och lite norska. Nu kan jag inte prata alls för jag blandar bara ihop alla språken. :P Mixar svenskan med danska ord, pratar danska till de man pratar engelska med... Confused.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar