tisdag 25 augusti 2009

I woke up this morning and heard the TV saying something about disaster in the world

Godmorgon,

Då har Nordväst mässan dragit igång för fullt. Tyvärr så mår jag inte alls bra, jag håller tummarna för att min förkylning ska försvinna till helgen för jag har inte tid att vara sjuk nu. Inte bara på grund av helgens aktiviteter utan även allt jobb jag håller på med.

East igår var lika lyckat som det brukar vara! Tji fick dem som inte trodde att det var fullbokat på en måndag! På East är det fullbokat på en måndag. Det var en timmes väntetid men jag lyckades flirta ner det till en halvtimme, så det blev även barhäng för första gången på East. Mycket bra faktiskt. Det är så spännande att komma dit för det är alltid ny inredning, nu var det en fotograf vars bilder de hade som tapet i restaurangen.

Kom tillbaka till hotellet i bra tid också. Jag klarade ännu en gång av tunnelbanan/pendeltåget/wtf men bussarna hade ju självklart slutat gå så jag fick ta taxi sista biten till hotellet. Men det gick bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar