onsdag 5 augusti 2009

Did I put my life on hold?

Nu känns det som mitt liv har stannat upp. För det är inte så att jag inte har gjort något och sådär. Utan jag jobbar så mycket att jag inte ens har haft tid att sätta mig att skriva något. Hela denna veckan har jag jobbat ända långt in på natten. (Till alla er som tycker att jag glider. Jobba ni från 8:30-01:30 om dagarna/nätterna!)

I lördes var det
RE-UNION för trion. Tripp, Trapp, Trull var ute och gav järnet! Det blev ju en hel del censurerade bilder, en hel del blåmärken på knäna, brutna naglar och eldslukande (!?). Man lärde sig en hel del nya festliga fraser, "jag känner bara det!" Det var kvällen innan D's födelsedag så det blev ju en massa sång där efter 12 slaget. Stället invaderades kring 00:00 och sedan blev det utgång. Breeze för andra gången sedan Heartbreak. Det är ju inte Slagt precis, det är var ju oslagbart, men det funkar. Och jag måste hålla med Vickan, deras bugg var bara bäst! Annars komm killen i guldhatt också högt upp på sjuka-saker-som-inte-borde-hända-listan.

FESTLIGT BRUDAR!
TACK! =)

All that was broken is ment to be fixed.

1 kommentar:

  1. ÖÖÖÖÖVERFESTLIGT VAR DET! :D EMSI JAG VILL HA ALLA FINA BILDER. ALLA WILDA, ALLA CENSURERADE OCH ALLA FINA. I WANT THEM ALL! :D:D:D

    LYCKA TILL PÅ MÄSSAN I KÖPENHAMN NU OCH TA DET LUGNT MED DEN ÖPPNA BAREN. ;) PUSSSSSS!

    SvaraRadera