tisdag 18 augusti 2009

Under my umbrella

Då börjar denna mässodagen lida mot sitt slut. Det har varit en relativt lång och relativt dyr dag, det är inte särskillt kul att betala typ 250 spänn för att vara på nätet en dag. Jag funderar starkt på om jag ska skaffa mig ett sånt där trådlöst nätverk, telia har ju en rosa dongel (eller vad det nu var för ord de försökte göra hippt!). JAg har ingen som helst aning om vad det kostar eller hur pass bra det är med de där trådlösa j*vlarna.

Jag känner mig inte ett dugg utvilad trots att jag inte gjorde ett skit igår. Men det är så farligt att sätta sig framför datorn när man kommer hem på kvällarna, för man kommer aldrig därifrån. Vid 22:45 igår kväll började jag snacka med Chung om de där bussarna vi har körandes runt här i Varberg, vid 00:07 fick jag iväg ett mms till honom. Come on! Över en timme tog det, vad gjorde jag egentligen? Fast ja, Criminal Minds var spännande och sen var det Scrubs och How I met your mother och så vidare. Det kan man inte slita sig ifrån ju!? Men jag somnade som en stock där mitt i något televisionsprogram där någonstans mitt i natten.

Ikväll kommer Mike och lämnar en ny laddare till mig, vi håller tummarna för att datorn funkar då. Jag behöver verkligen den till imorgon!

Btw så måste jag berätta om det häftiga paraplyt jag fick av Lone i Sthlm, hon hatade det och jag bara älskar det! Zebra ränder på ett paraply. Jag känner bara att leopard är så 2009 och zebra är så 2010. För att inte tala om mina ormskinns brallor! Hett or what!?

Peace and love,
nu signar jag off!

1 kommentar:

  1. snyggt paraply Emsan!
    ...och fräcka tights!!
    synd att man är över 40...eller tur...hade nog sett ut som en kassler i de där ormskinns brallorna! :D

    SvaraRadera