måndag 31 augusti 2009

There's a million people underneath the sun that can find a million more and never find the one

Tjenis!

Då känns det som att det är dags att väcka bloggen till liv efter helgens bravader. Det är CPR som gäller nu alltså! Snabbgenomgång...

Fredag efter jobb smet jag hem till Elina (kärt återseende). Många kramar och stora försök att hålla tillbaka tårarna. Sen kom ett gäng tjejer och gjorde oss sällskap (översättning: party party!!) Kvällen slutade på Buddha, tyvärr var jag inte så impad utan stack ganska tidigt för jag skulle göra seriösa födelsedagspaket inköp på lördagen.

Lördagen (efter shopping) var bara fantastisk! Vickan kom hem till mig vid 9 och vi skyndade oss till Partyland. Vilken kick det var att komma dit! Milla och Mr. Dee joinade oss vid 12, Kvällen var på topp hela tiden. Det var bara MAGI! Bilder och mer ingående info kommer antagligen att dyka upp imorgon. Jag hade kunnat lägga upp en del filmer också, men då hade jag varit tvungen att döda er ^^

Söndagen var enbart och bara bakisbingo på hög nivå! Men det var sååå värt det! :D Och idag har jag bara jobbat. När jag kom hem tog jag ett dopp i jacuzzin och filosoferade EN DEEL! Jag tror det var ångorna från shampoo och balsamet som får en att bli lite extra djup. . .

Snart är det dags att krama kudden (efter jag har gjort i ordning i källaren dvs..)

Sweet dreams & Beautiful nightmares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar