tisdag 25 augusti 2009

Your bridges were burned and now it's your turn to cry me a river

Jag
är
kär



Och inte nog med det,
jag är olyckligt kär!

Christian Louboutain Miss Clichy 140 boot will you be mine?
Ja för det nätta priset 925 euro, dvs ungefär 9500 svenska kronor. Alltså typ tiotusen spänn, förlåt men om jag hade varit rik så hade ni varit mina för längesen. Jag får väl ut och jaga ett billigare alternativ!

Fast egentligen vill ja ju ha de där tuffa Dsquared2 pumpsen från deras FW 09 visning, hittade dock ingen bild på dem så jag fick sätta in D2's leopard boot istället. Men de är ju tuffa de också... Och jag tror knappast att D2's är mycket billigare.

Så nu ska jag bara se till att hitta mina pumps och/eller boots i leopardmönster till en billigare peng. Och det måste ju vara såndär pälsaktig yta också annars klarar jag mig bättre utan. Så för att resumera; Ge mig cash eller äckligt med mycket tur!

Egentligen vill jag ha allt som D2 hade på deras höstvisning, allt från galaklänningar till mössor. Ja till och med Starbucks take-away latte och Star Magazine som de har i väskorna. Detta är bara so Emsan över hela denna visningen. I'm lovin it!

Det är nu det märks att man inte har alldeles för mycekt att göra på mässan, men vi har (tack och lov) mer att göra imorgon när de nya proverna kommer.

Peace & Love

3 kommentarer:

  1. Grrrrymt, coola pjucks.

    SvaraRadera
  2. visst är dem ! övercoola! :)

    SvaraRadera
  3. Håller med.. Snygga dojjs!!
    Fast kläderna var övergrymma de med!

    Eemsaaan...shoppa lite...?!? ;)

    SvaraRadera