tisdag 25 augusti 2009

I will be there when you need someone to tell you that you're beautiful baby

Håll i hatten gott folk,

Klockan är 20:35 när jag skriver detta, jag har precis kommit upp till hotellrummet från baren och har redan bäddat ner mig. Riktigt så dåligt mår jag (känner mig lika deppig som hunden på bilden), jag har nog inte varit i säng såhär tidigt på år och dar.

Men jag måste vara på topp till helgen så jag kommer göra allt jag kan för att bli frisk så snabbt som möjligt. Jag tror att jag ska ligga och titta lite på film och be om att MP inte väcker mig när han kommer till Sthlm inatt vid 02:00 typ.

Godnatt och sov sött.
Peace & Love

Robin Thicke - Superman

Detta är min absoluta favoritlåt just nu. Eller har varit det ganska länge nu, jag tröttnar aldrig.

2 kommentarer: