måndag 10 augusti 2009

Sometimes I say some things that I don't really mean the last thing that I want is you mad at me

Hejsan svejsan,

Det är måndag och det är jobb i Malmö som vanligt igen. Man skulle behövt en dag ledigt men det kan man göra när man dör :D
Istället ska jag sticka ut med Milla till Etagé och shakea lite. Så jävla nice. Emilia fyller år också och hon ska ha jätte fest så vi ska möta upp Vickan och dem där :D Vi ska bara leva drömmen. En deel. (gör jag det rätt? alla dessa C&C uttryck :P )

Annars var jag ganska död när jag kom hem igår. Det första vi gjorde var att cykla till pizzerian och vet ni vad som hände där? Okej inget särskillt. Men ni vet alla de tuffingar som man har på skolan i högstadiet, nivet de som står utanför och röker, hänger på pizzerian eller på Konsum (nu ica maxi) varje helg. Tror ni inte att jag ser samma gäng sitta utanför Pizzerian igår? Det kan inte vara kul att vara 20 och hänga på vid pizzerian!? Hrm... Sad but true.

Jag är sjukt taggad inför ikväll i alla fall :D En del! (?) =)
Fy tusan vad jag är glad att träffa trion igen, it's been way too long. Jag sitter förövrigt och tankar upp alla bilderna från Reunionen till Fejjan. Det kommer bli jobbigt att ut och resa denna gången. Jag känner bara det! (rätt?) I'll miss you. Men det tar vi senare. Nu är det bara livin' the dream!


Backstreet Boys - Funny Face

1 kommentar:

  1. Överfestligt att träffas igår snygging! :D Som vi ägde ladan!!! Helt galet. :) När kommer du hem från Estocolmo? :) PUSSSS!

    SvaraRadera