fredag 28 augusti 2009

When I see you I put on a funny face face

Friday night lights!

Ikväll ska jag hem till Elina och hitta på lite festligheter men jag tänkte ta det ganska lungt så att jag kan vara på topp imorgon kväll. Jag ska vara med på förfesten hemma hos henne och sen kommer Carro från stallet som jag inte har träffat på typ hundra år. Jag tror det kan gå ganska vilt till så jag ska hem och göra mig iordning snabbt så jag kan vara där så länge som möjligt iaf!

Ni vet den här frihetskänslan man har när man tar sitt körkort? Min lillebror är i det där lyckoruset nu och jag ser inte röken av min lilla bil. Vad blir straffet? Jo, han får köra och hämta mig sådär mitt i natten! :D

You stick your tongue out, I stick mine out too. You roll your eyes, And I laugh at you. You say i hate you, I say i love you. No matter what you do, I can't stay mad at you. And you can't stay mad at me, So what we gonna do?
Make a funny face

1 kommentar:

  1. Eh.... Straff?
    Tror han är ganska glad!!

    Passa på och njut! Det är inte alltid man har en så glad privat chaffis under morgon timmarna!

    Jag sover lugnt vidare.... :)
    men saknar dig vid frukost bordet... :(

    SvaraRadera