torsdag 27 augusti 2009

Home sweet home

Nu sticker jag hem!

Nu är vi klara i Upplands Väsby och det är dags att bege sig söderut till Malmö. Hem kära hem. Jag ska hoppa av tåget redan i Tängelsås och sätta mig i Ångbastun och ta en öl. Hur dejligt hade inte det varit.

Mår jätte mycket bättre nu och det är jag himla glad över, eftersom jag ska ut med brudarna på lördag. Tjatar jag mycket om det? Ja antagligen, men man måste väl få uttrycka lite glädje!



Jag satt och kikade igenom min gamla blogg och hittade en massa festliga inlägg. :) Nej nu måste jag nog bege mig innan MP blir lack på mig för jag tar 100år på mig. Vi vill ju helst komma hem innan 12!!

Peace & Love

2 kommentarer:

  1. Men gumman jag längtar ÖVERMYCKET till lördag!!!!!! Helt galet. TRIO är vad vi är. Festligaste någonsin dessutom.

    Måste bränna ihop bra skivor med en massa gamla godingar OCH nya partyklassiker så att vi kan ösa som bara vi kan göra. Molinari ska det bli, men frågan är om vi inte ska satsa på att blanda EN DEL också. ;) Vad sägs? Tequila Rose? Tequila? Minttu? Molinarin är of course självskriven. Haha!

    AAAAAAAAHHHHHHH. Jag har ny klänning. FESTLIGT! Känner bara det. :)

    Överfestligt ska det bli att träffas. MJAAO!!!

    PUSS & LOVE! <3

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt hem alvedon - familje pack...
    ..och isblåsa - till pannan.....


    ..något mer?

    SvaraRadera