torsdag 27 augusti 2009

Don't you know I'm not attached to material

Tjohej,


Igår hade vi mer att göra på mässan, men själv låg jag uppe på hotellrummet och kämpade med min förkylning. Som idag är mycket bättre och det känns så j*vla underbart, trots att jag behöver vila i en halvtimme för att orka gå upp på toa så känns det bättre än igår.

Jag har lärt mig allt som går på tv under hela dagen, alla repriser, allt! Till slut satt (låg) jag och tittade på Hannah Montana på Disney Channel, följt av Project Princess och The Suite life of Zack & Cody. Ja jag kanske tittar lite för mycket på Disney men jag kan ju i alla fall skylla på min lillebror nu ^^

Jag blev jätteglad när Shame Shame ringde mig igårkväll, jag kan tyvärr inte avgöra hur mycket av det han kommer ihåg idag. Jag gissar att promille halten var långt över 0,2! Men varför är jag inte förvånad över att han skulle ut en onsdag, det är ju lill-lördag. Jag blev faktiskt till och med lite orolig när han gav sig ut på cykel, men jag tror att han överlevde!

Jag ska på utgång med min älskade trio på lördag :D Känner bara att jag måste hitta något nytt att ha på mig för att fira lite extra mycket. <3 Idag (just nu) packar vi ihop allt och påbörjar den långa vandringen ner mot Malmö, det första jag ska ska göra är hem till fassan och bada ångbastu! Det måste vara bra för min förkylning. Så jag ska försöka resa mig ur sängen och slänga ner allt i min resväska och sen checka ut ur hotellet. Överväger att ta en dusch också, man blir så äcklig när man är sjuk och bara ligger i sängen hela tiden. Sen ska jag ta och ringa finaElina och se om vi inte kan träffas när jag kommer hem. Long time no see. Så jag hoppas att alla ni mår bättre än vad jag gör!

Have a nice day
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar