lördag 8 augusti 2009

You shake my nerves and you rattle my brain too much love drives a man insane, you broke my will, oh what a thrill goodness gracious, great balls of f

Shooooo!!

This is the way it's supposed to be. Tredje dagen på mässan, sålt massvis sedan åtta imorse. Helt sjukt. Det är helt dött på mässan idag annars, men det är lördag så det kan man förstå. Alla är väl bakis eller på stranden. Efter mässan var vi ute på restaurang Den Anden, riktigt gott! Vi satt där och hygge oss lidt, vid tolv hade vi ätit och bestämde oss att sticka till en Superdry fest (det märket som Millas b-friend D's tisha hade på kalaset). Tyvärr så var det inte alls särskillt kul. Illum hade också skitstor fest högst upp, men det kostade 290 dkk att komma in och när klockan är typ två känns inte det alls väldigt lockande. Så vad gör man då? Jo man joinar A-laget på torget. Köper en massa öl och bara snackar skit. Tills vi kom underfund med att vi nog ska dra hem till hotellet och sova så vi är pigga för festen ikväll :D

Btw, så hade jag världens sjukaste dröm inatt. Om skor såklart. Jag drömde att jag och Charlotte var i olika fabriker i Italien och kollade på skor. Vi hittade ett par (som vi btw har på Bronx redan), Charlotte höll i den och skulle ge den till mig för att jag skulle titta på klacken. Så när jag ska ta i skon tycker jag det känns konstigt och halvvaknar och har tagit i Chungens arm istället! Jag fattar ju inget heller så jag bara tittar och tänker "vafan!? Fan vad denna skon är mjuk!" Ungefär där någonstans så trillar poletten ner! WTF! Det är en ARM!? Nåväl, jag vet inte om han vaknade eller inte, men jag bara somnade om. =)

That's what's going on.
Det är så här en mässa ska vara.
Massvis med ordrar
Massvis med fest och
Massvis med huvudvärk!
GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar