lördag 8 augusti 2009

Cool Water + Flowerbomb = true

Jag har kommit underfund med att jag blir glad när någon säger att jag luktar gott. Lite rädd och lite smått chokerad men glad också. Är läskigt som tusan men jag tror ändå jag blir glad. Första gången jag kommer ihåg var när jag blev ramad på styret i högstadiet och killen bakom mig säger att mitt hår luktar så gott. Jag blev livrädd och höll på att trilla. Vad svarar man, öööh tack? En annan gång fick jag ett sms där det stod "Vafan! Har du sprutat ner mig med parfym?". Liksom vafan skulle jag göra det för!? (förolämpad!) Nästa sms sa att det bara luktade mig hela tiden, och det var tydligen jobbit att bara tänka på mig hela tiden. Okej efter det smset var jag inte så förolämpad länge. Men det värsta/bästa är när man inte har duschat på ett tag och känner sig ganska äcklig och någon säger att man luktar gott. Fan vad härligt att man inte luktar svett i alla fall :)

Men jag kan inte hjälpa att tänka på han "Creepy Thin Man" i Charlies Angels. Ni vet han som rycker av deras hår och typ sniffar det. Fast det är ju håret han är efter, men endå...

Okej nog svamlat för mig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar