torsdag 20 augusti 2009

Are you a sweet dream or a beautiful nightmare

God afton,

Så var denna dagen över, jag har faktiskt till och med haft mer att göra än jag trodde idag. Imorse var det morgonmöte en halvtimme innan mässan öppnade. Och inte kom vi fram till något särskillt heller, men det var gratis frukost i alla fall!

Ikväll är det NJR in the park på Malmöfestivalen. MF i sig är väl inget speciellt men NRJ skulle jag gärna vilja se, men jag har hört att det inte var så bra så jag missade väl inget särskillt. Efterfesten på Båten hade jag i alla fall inte gärna missat! Det känns sjukt sorgligt att inte vara ute och festa med Knappen & Hakim idag...

Men idag har jag suttit ute på Strandpromenaden i Varberg och käkat hamburgare och druckit öl. Jag har också fått en kulturell genomgång om alla sevärdheter i Varberg, som är en väldigt mysig stad. Funderar på att ta med mamma hit på en Spa-weekend, här är fullt med spa-hotell, kallbadhuset är jättefint osv.

Imorgon ska jag ut och festa med Kajsa (tyvärr Kajsa jag önskar att det var du men jag kan förstå om du har lite jobbigt att ta dig hit) och en massa andra nyvunna kompisar. =)

Nej nu måste jag hoppa i bingen. Vi ses i drömmarnas värld

Peace & Love

1 kommentar:

  1. Emsan, det behöver du inte fråga mig två gånger om..
    Jag kommer gärna till Varberg och badar på kallis med dig - och med en skön massage på kvällen.. Det kan inte bli bättre!! :D

    SvaraRadera