torsdag 6 augusti 2009

I never thought I'd hear myself say

Godkväll.

Countdown; en och en halv timme kvar tills mässan slutar för dagen. Jag hade tänkt att jag säkert hade en timme eller två till att ladda upp resten av bilderna på fejjan. Där är fortfarande massor som inte är där. 20års kalaset är uppe i varje fall. Men icke sa nicke, det har varit rimligt mycket att göra hela dagen. Sålt lite har vi det också.

Varför är det så att varje gång det är Ciff mässa så blir det strålande solsken och 30 grader varmt? Why? Man sitter i en låda och tittar ut på solskenet. Vi håller tummarna för att det inte håller i sig, jag ska ju ändå till mässa i Sthlm nästa vecka så det gör inte mycket nytta.

Varje gäng som jag tänkte att jag skulle sätta mig ute i cafeet och gå in på internet sket det sig så for jag öppnade väskan och tittade ner på datorn. Min "laptop cover-up", i chock rosa med en stor Hello Kitty mitt på skärmen, fick mig att ångra mig igen. Så därför sitter jag och ser busy ut med min mobil. Inte för jag skäms över den eller så men det känns som att jag förlorar min trovärdighet, eller ännu mer av den, om jag gömmer mig bakom en påklistrad chockrosa Hello Kitty datorskärn. Så jag skjuter upp uppladdningara på fejjan lite till.

Vi hämtade ju chefen imorse och jag har precis fått se bilder och sketcher på nästa ss10 kollektion och Pronto Moda kollektionen. Lovin' it!

Nu ska jag gå tillbaka och dricka lite mer kaffe så jag pallar trycket ikväll. Egentligen hade jag kunnat somna vilken sekund som helst!

Schtek nu i solen allihop.
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar