onsdag 9 september 2009

3,2,1 FUN

O'Learys,

Det är stället att vara alltså! Jag känner bara deet! Efter jobb igår körde jag och Milla in till Entré och gjorde express shopping på 20 minuter, vi kom fram till att Entré faktiskt inte har så mycket att bjuda på. Tyvärr. Men de har ju O'Learys!! Vi blev inbjudna till vip-bowling igår och det tackar man ju inte nej till. Men eftersom vi var svin hungriga så skulle vi käka också. När vi vid 8 fick vår mat ropar Huska i baren att bowlingen började åtta, missade vi det fick vi inte bowla gratis. Men eftersom vi (jag i alla fall) suger på bowlig och var hungriga så kom vi fram till att äta är viktigast! Men bowlingen hade inte ens dragit igång när vi var klara så vi hann med lite barhäng också. Drygt nio drog bowlingen igång, då hade jag inte längre något att skylla på för att slippa. Fan vad jag suger på bowling! Fattar inte vitsen alltså!? Milla gick upp i ledning direkt (vilket gjorde Padda förbannad *hihi) och där stannade hon minsann. Jag var typ mer än 100 poäng efter alla andra mest hela tiden, inte förrän den sista omgången (vi körde tre) fick jag ihop det! 2 spärrar och 2 strike på en omgång! Det är historiskt för mig! Men jag loosade i alla fall.


Milla (kvällens chaufför) vann en drinkbiljett (om man gjorde en strike när man hade en röd kägla längst fram fick man det) men hon körde ju bara alcoholfritt (och det bjöd H på) så jag fick den. Själv fick man bara göra sådana sjuka saker som ligga på mage och bowla, kasta mellan benen osv.. De kör ju sjuka lekar där alltså! =)

Vad jag kom fram till var att jag är definitivt bättre på att fixa popcorn och öl än att bowla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar