tisdag 1 september 2009

When your thoughts have taken their toll when your mind breaks the spirit of your soul

Works out,

 Dags att stänga ihop och dra sig hemåt, äta lite och sen ut och rasta bilringar med Milla och Vicky. För att inte tala om alla våfflor det ska käkas. Snacka om att återuppleva minnen =)
Jag har annars varit ute och käkat lunch på Bo01 med Prins Oliver. Så nu är mitt sushi behov uppfyllt! Vi nämner inte att jag åt sushi igår också va? Jag börjar ana ett beroende på hög nivå.
Efter jag har spenderat kvällen med brudarna ska jag hem till pappa och försöka göra lite i ordning, jag har inte varit där på år och dar känns det som. Och eftersom mitt senaste projekt (måla om dörren) fortfarande står halvklart så känns det som om jag bör ta tag i det innan hundarna massakerar resten av mitt rum. Jag har redan förlorat två tidningar och en kudde. Det är så lagom kul att komma hem till ett rum fullt med fjädrar (påminner om alla de heta scener i tonårsfilmer när tjejerna har vilda kuddkrig).

Hoppas ni har en fortsatt bra dag i solskenet,
man har verkligen ångest när man sitter inne på ett kontor.

3 kommentarer:

  1. Ska jag köpa mer färg???

    SvaraRadera
  2. Känns som det va... särskillt som man behöver måla 3 lager med den nya färgen :O

    SvaraRadera
  3. Köpa annan sort, ej vattenbaserad. Men då är man ju miljöbov......

    SvaraRadera