måndag 7 september 2009

They say she low down, it's just a rumor and I don't belive em

Living the dreeam,

Idag kom Camilla & Madde och räddade mig från shoe-hell! Försök hitta en sko när du har 300 olika varienter att välja på, 4 nerpackade väskor att leta i och typ 5 lådor och hälften är utlånade på diverse ställen runt om i norden. Juppie! Ska tilläggas att jag fortfarande inte hittat sko-j*vlen!

Till det roliga, Milla&Madde kom med kakor och jag fixade kaffe o coca cola sen var det bara myspys! Jag känner att jag kan överleva dagen nu! Propp mätt och en riktig sugar-rush senare dök jag återigen ner i sko havet.

Wish me luck!


David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch

Jag känner bara att detta kan bli en partyhit! Akon & Guetta (?! omaka par) har verkligen lyckats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar