fredag 18 september 2009

Get to the club in my taxi cab, everybody's lookin at me now like “whos that chick, thats rockin’ kicks, she gotta be from out of town”

Arrivederci!
(stavningskontroll?)

Nu ska jag köra till Stockholm, klockan är nu 19:00 (prick enligt datan) vilket innebär att jag anländer om ca 5,5 timmar. Vilket är ca halv ett inatt, jag har en känsla av att det kommer behövas en del koffein på vägen dit. Man vill ju inte somna, jag har aldrig haft några problem tidigare men alla skrämmer upp mig med detta hela tiden. Typ som mamma igår.

Allt är packat och färdigt (hoppas jag, det märker jag när jag kommer fram annars). Bilen är förvånansvärt tom, vilket beror på att vi har halva kollektionen i Cph, men det känns skönt. Jag tror dessutom att jag och Lasse bara ska ha vår bil över till Finland så vi ska packa alla hans väskor i Rangen.

På inköpslistan:
- Senilsnöre (till mina coola brillor)
- Färgpatroner till skrivaren (jippi)
- Fuskpälsjacka (ännu en)
- Bandjacka/armejacka från Zara (till M.P)
- hittar säkert ännu mer skoj, men det tar vi då!

Jag har nog inget internet nu på ett par dagar så detta blir adjö för ett tag. Jag fick för mig att de hade internet på Finlandsfärjan, men det kan de väl inte ha. De har inte ens telefon connection !!!

Hörde att det var fest imorgon i Vide, eftersom jag inte kan komma så feel free att crasha festen! ^^
Har även bokat en festdag med lilla Maulin, 17 oct. Om en hel jävla månad! Är vi busy eller är vi busy egentligen? Förhoppningsvis finner vi en dag där vi kan fika och catcha upp lite också.

Ha en riktigt bra helg!
Peace & Love

3 kommentarer:

  1. Du börjar inlägget med att säga "hej då"?
    Ingen stavningskontroll men man kan ju lite italienska.
    "Arrivederci" betyder "hejdå".
    "Buongiorno" (stavningskontroll där med) betyder "hej"...
    Fast samtidigt så kanske inlägget skulle börja med ett "adjö" då du ska åka iväg, jag ville egentligen bara skryta med mina få italienskkunskaper! haha
    Have a nice trip!

    SvaraRadera
  2. TACK SIMON FÖR DENNA UPPLYSANDE FAKTA!
    Jag känner hur jag växer som person och att jag kommer bära med mig detta för resten av mitt liv.
    Jag är stolt över dig!

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte väl det.
    Vascheeeeegó!

    SvaraRadera