tisdag 1 september 2009

Once I had it right it was a little to late

Tänk på signalerna Emsan, eller vad säger du Simon?

Jag har hittat en lite billigare version av mina älsklings stövlar från Gucci. Vi gjorde ju en variant på Specter, men den kom ju aldrig i produktion. Idiotiskt om man frågar mig, Topshops är slut och lika så Friis & Co's. Alla andra som jag har hittat har inte varit särskillt snygga. );

Men här är ett par av designern MICHEL KLEIN och de kostar bara (*host) över 3000 kronor. Men det är ju typ en tiondel av Guccis adorable ones...

Då återstår bara;
"Att köpa eller inte köpa, det är frågan..."

Michel Klein då alltså inte Gucci, alla deras skor är (och förblir) i mina drömmar! Vilken tur att vi har en del modeller som på minner om ganska många av deras skor =D Lite flyt behöver man ibland. Nej nog svamlat av mig och mina skofetisch drömmar.
Vad ska min mamma säga när jag dyker upp i sådana raffiga stövlar, vad tror du Simon? ^^

9 kommentarer:

  1. Ja, tänk på signalerna. Detta här är dock stil. Gillar verkligen tröjan/jackan/toppen. Ja, jag vet inte vad alla plagg heter. För mig så finns:
    Huvudbonad
    Tröja
    Byxa
    Skor
    Underkläder
    Mer än så behöver man inte i ordförrådet.
    Alla bör dock ha i huvudet: TÄNK PÅ SIGNALERNA!

    SvaraRadera
  2. Mmm, låter helt ok.. - tänk på signalerna!
    ;)

    SvaraRadera
  3. Stövlarna är jättesnygga, Emsan!

    3,000.-
    Tja, man lever ju bara en gång... :)

    SvaraRadera
  4. Tröja jacka kavaj tunika? Samla allt under TOPP! Så funkar det bra ;)

    Jag kanske tänker på signalerna ;)

    Till och med mamma tycker att de är snygga SIMON! :D Wiie. I'm not a **** anymore! =P

    SvaraRadera
  5. Okej, ska börja säga topp då så folk förstår...

    Gucci-stövlarna är ju skitsnygga så klart hon gillar dom.
    Men 3000:-?!?

    SvaraRadera
  6. Det är ju inte Gucci som kostar 3000, de ligger typ på 20 000 eller ngt. :P ;)
    Jag hittade billigare för 3000 jue... :P

    SvaraRadera
  7. Ja, men jag hade aldrig betalt 3000 för några skor (om jag inte varit svinrik)

    SvaraRadera
  8. VILKEN TUR ATT JAG ÄR SVINRIK DÅ! haha!
    Hrm.. fast efter sommaren med simon är det dock torka ;)

    SvaraRadera
  9. Nej, det är inte lätt att ta hand om sina medmänniskor. Men nu är jag Freddies och Josses problem...

    SvaraRadera