torsdag 3 september 2009

I took a walk around the world to ease my troubled mind

Igår,

Igår efter jobb körde jag och min lilla syster till Nova Lund (mitt andra tredje hem), jag hittade ingenting spännande alls, jag fantiserar fortfarande om lårhöga tajta stövlar. Topshop hade inte fått in deras i alla fall så har man tur så kanske de kommer få in några par. (wishful thinking) Men trots det så köpte jag ett nytt nagellack (anar ett beroende?), ett turkost. Egentligen vill jag ha det jade gröna från Chanel, men det verkar inte som om någon har fått in det ännu.

Sen blev det pizza från Löberöds Krog (enda pizzerian där finns), cola och massvis med film. Eller vi såg Ice Age 3 Dawn of the dinosaurs och skulle se The Hangover. Och Ice Age var riktigt bra. Efteråt första filmen bastade vi (nytt rekord på 38grader i vår lilla ångbastu), målade naglar och piffade upp oss lite. Så när vi skulle se film nr2 så somnade vi bara. Jag sov så gott ända tills klockan slog 03:23, då trillade det in fyllesamtal. Gah! Förlåt mig att jag sover halv tre en onsdag, och nej jag tar inte taxi in till Malmö, nej inte ens om du betalar. Vissa av oss började jobba idag klockan åtta. Men det lät som en festlig fest i alla fall, och det var ju trots allt lill-lördag. Men jag ville bara sova.

If I go crazy than will you still call me superman?

1 kommentar:

  1. Är det OK om man fylleringer och ber dig ta buss/tåg/taxi/båt/flyg till Oslo? Självklart så betalar jag inte, förvånansvärt nog.

    SvaraRadera