tisdag 8 september 2009

Echoes knocking on locked doors, all the laughter from before

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Om jag intalar mig själv det tillräckligt många gånger så kanske jag slipper? Lägger mig i fosterställning och kramar om mig själv, försvinner det då? Blundar riktigt hårt, är det borta när jag öppnar ögonen igen?

Ibland drar man ut fastän man inte riktigt känner för det till 100%, man har kul men inte super duper kul. Jag känner verkligen för att bara dansa hela natten lång! Bara gå wild on the dancefloor liksom. Sh-sh-sh-shake it. Men så är man och jobbar hela helgen istället och nästa söndag måste jag köra till Sthlm så jag tar finlandsfärjan klockan fem på eftermiddagen, med andra ord ingen fest på lördagen nästa vecka heller. Men man får ta vara på tiden man är given, så därför är det bowling idag på O'Learys! VIP-night och Huska "the man" har bjudit in oss till en gratis bana klockan åtta! Faboosh! Vi tänkte vara där lite innan så vi kunde äta också, vi kom ju aldrig längre än till baren i fredes. Vi skulle äta middag och allt men det blev inte mycket av med det. Istället blev det popcorn (!?) och nachos till middag den kvällen, inte konstigt det blev en galen kväll. Så nu ska jag smita hem och göra mig iordning så jag är färdig vid sju.


Nine, eight, seven, six, five, four, three, two, one. Fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar