fredag 11 september 2009

Choosing your boyfriend by the shoes is so today

Jaaa!

Klockan var kvart i sex och jag var överlycklig för att det bara var femton minuter kvar tills mässan stängde. Det var perfekt tid för en väldigt bra nyhet, mässan har öppet till sju idag. En kvart blev plötsligt en timme och en kvart. Och det händer ju aldrig att man lämnar mässan när den stänger, ner det tar säkert en halvtimme extra att ställa i ordning.

Ja mamma, jag ska checka ut das biiirgarten! =) Det behöver mina fötter vid det här laget. Vid fyra gav jag upp och bytte klackarna till platta cowboy-boots. Annars har jag känt mig riktigt smashing idag i mina paljett tajts och oversize-ade väst. Har tagit emot mycket komplimanger, det gillar vi. Särskillt när man själv inte är riktigt 100% gällade valet av outfit. När man bara älskar sin outfit själv, är det skit samma vad andra tycker. Men när man är lite tveksam till om det är för mycket och alla tycker det är fint, blir man glad! Men alla har hatat att vara bredvid mig för jag blir längre än dem, men det gör inget.

Nej nu blir det snart en baijer för mig i monterbaren!
Det är tio minuter kvar tills stängning,
vi lär se när vi kommer iväg.

Peace & Love!

1 kommentar:

  1. Du är alltid vacker, Emsan...

    ..speciellt i de där 'rosett-nånting-skarfs-diadem-grejerna' att ha på huvudet..! ;)

    Love u always honey!

    SvaraRadera