tisdag 1 september 2009

You're a teaser you turn them on, leave them burning and then you're gome. Looking out for another anyone will do, you're in the mood for a dance

Som sagt har ju helgen varit magisk!

Har ni hört talas om det där nya stället vid Skeppsbron? De hade smygpremiär i lördes, endast vip-medlemmar. The grand opening kommer inte ske förrän nästa helg, då smäller det. Är du på listan? VI ÄR! Trion är överst på listan!

Kvällen inledes med att städa (hör och häpna), det behövdes ju en del dammsugning. Hur lönt det var kan ju diskuteras med tanke på hur det såg ut dagen efter. Men jag tyckte de svarta klibbiga barfota spåren på golvet var fina. På med musiken, korka upp Mintuu'n och kämpa med cider flaskorna sen var festen i full gång :D Festandet i trappuppgången var nytt och we loved it. Det blir ju ganska rinnigt! Jag försökte lära mig Chip&Chap ft. Madde - Stay the night dansen, med mindre lyckade resultat. Men det sitter snart!

Vid tolvslaget trillade Milla och hennes Dee in och hjälpte oss tömma vår Mintuu. Vi dansade EN DEEL! Och det filmades en deel! Men vi har nog några steg kvar innan vi kan lägga ut filmerna på Youtube och dela med oss av alla festligheter vi hittade på. Det förekom ju en del olämpligheter följda av en del skrik. Mer än så vågar jag nog inte säga. Vi begav oss till Chili och där var det ganska crowded, man träffade ju en del gamla ansikten. Och en del nya träffade vi efteråt. Två norrmän närmare bestämt, Dees nyvunna kompisar. Kvällen avslutades med BK. LYCKAT!

Jag tyckte ändå att vi skötte oss ganska bra, det var inte förrän på måndagen när det var dags och städa. Tack för all hjälp Vickan! Men har man haft kul så ska det synas!

Jag hoppas vi ses snart igen <3
Peace & Love

2 kommentarer:

  1. Lägg upp filmerna på Liiigan-bloggen. Det är endå bara vi som läser där.

    SvaraRadera
  2. HAHA! Men då måste jag ju lägga upp dem på YouTube!

    YOUTUBE SIMON! Jag är redan med i för många filmer på Youtube. EN! :X

    SvaraRadera