fredag 18 september 2009

Because I see that without you my world is just an empty place, taking one step away from you feels like a million miles away

Nu är det stressigt, jag tror jag jobbade hela natten igår alltså. Min kära mamma skrämde upp mig precis innan jag skulle sticka med att jag inte skulle sitta där ute i hamnen helt själv osv. Till slut sprang jag runt och låste alla dörrar och kikade 100 gånger bakom dörrar och i skrymslen. Men självklart var det inte någon där. Så jag bara pumpade Hotel Room Service hela natten tills jag blev klar, tyvärr orkade jag inte lyfta in alla tunga resväskor i bilen så det får bli en uppgift för idag. Annars har jag tvättat alla mina kläder (kunde man inte uppfinna något som gör att det torkar på två sekunder? Allt kan ju inte torktumlas), så det ska slängas ner i en resväska och sen är jag off till huvudstaden igen.

Jag är fortfarande inte riktigt glad över mitt hår, som enligt vissa fortfarande ser exagt lika dant ut som innan jag klippte mig, men jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Kanske skulle jag köra på en Lady Gaga lugg, sån som Nicole Richie har på bilden, och blondera det tills det är i princip vitt. Och inte sådär sling blondera så det inte syns, utan verkligen göra det vitt, spikrakt och med kantig lugg. Men orkar jag verkligen platta mitt virr-varr varje dag? Ska jag bara köpa en peruk istället? Kostar väl typ lika mycket som frisören i alla fall och jag kan variera mig! Frågan kvarstår. . .

Jag vet att jag inte är den enda med förvirrade tankar, trots att jag vara en av de som räknas till de "förvirrade", men just nu känns mina tanke gångar som ett j*vlans spindelnät. Eller som när tio olika halsband har trasslat ihop sig och man bara inte pallar trassla upp det utan helst bara vill klippa sönder alltihop. Confused. Varför kan man inte bara klippa av trasslet, glömma och gå vidare? . . . för att man antagligen blivit helt förstörd efter att ha klippt sönder klumpen som består av ens finaste halsband.

Do you think we can pick up where we left off before the day that I told you it was over, packed my things and moved away

1 kommentar:

  1. Läste just om Nicole Richie på www.hollywoodnytt.com

    Kramar,

    Petra

    SvaraRadera