fredag 4 september 2009

I keep you by my side


WOAAAAAH!! (glädjeskrik)


Dessa skor är på väg hem till mig, yes, yes, yes. Om jag får säga det själv, jag älskar dem. Luke, cowboy-bootsen med nitar (och nej det är inte jag som har suttit och döpt dem, fast det skulle kunna vara, det är huvudkontoret för Bronx Fashion), har jag bara förälskat mig i sedan jag först såg "honom" (är jag galen?). De är så coola, give me, give me now! Orka vänta en dag till. Stöveln (Armada; eftersom jag sa namnet på den andra kan jag lika gärna fortsätta) har världens snyggaste tå och klack. Jag behöver ett par high-heeled vardags stövlar. Perfect!

Är jag konstig som använder högklackat oftare på vardagar än på fest? Jag älskar klackar och kan inte leva utan klackar, men när det är ÖS som gäller måste man vara på G till 100%. Vad är då bättre än sina slitna dassiga gamla ballerinor som dessutom har varit med om en deel! Känns som de behöver uppgraderas lite, men det får framtiden avgöra...

Det värsta som finns är att sitta och vänta (och längta) efter något såhär. Varesig det är mat på en restaurang eller skor...
Dräggel á la Homer Simpson är vad jag känner!

Om man vill köpa så finns dem på Skocompaniet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar