tisdag 29 september 2009

When time comes

Idag slog vi upp dörrarna för vår butik i Cph, jag har jobbat som ett djur nu i en vecka! Jag skojar inte om jag säger att jag har somnat så fort jag kommit hem. Jag hinner verkligen inte med att ha ett liv utanför jobbet känns det lite som, jag kommer hem och sover och jobbar igen när jag vaknar. Grejt. Men det ger förhoppningsvis utdelning någon gång. Som på lördag morgon åker jag upp till Oslo, det är Sko Mote dagarna i Helsefyr. Men jag tror jag skolkar det och hänger med Simon istället, han har ju för tusingen tagit lite tag i sitt liv och jobbar och sånt. =)

När är det dags att tänka över ens liv?
Jo, när ens farmor dör och de undrar när hon ska begravas och man svarar;
Jag tror att jag har en lucka den 8-9 men innan dess är jag i Oslo och sen måste jag till Stockholm.
Eller som en annan sa;
Kan vi få kejsarsnittet den 14 för då hinner jag flyga hem på morgonen och sen åker jag igen på kvällen. . .

Dags att tänka om,
Godnatt

Peace&Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar