fredag 4 september 2009

Så velkommen til min verden jeg har lavet til dig, du' den eneste her der tænder noget i mig

Det känns som om det kommer bli stressigt ikväll, min pappa ringde igårkväll och berättade att vi skulle till farmor och farfar på kalas idag. Farfar fyller 79år. Sjuttionio år, nästa 80, då är man nästan 90 och ... Jag vill inte tänka längre. I alla fall, vi ska hem dit och gratta honom på hans stora dag! Idag klockan 18:00, jag slutar 17:00 och vill gärna hinna hem och duscha osv, jag ska ju vara på O'learys redan klockan 21. Det blir alltså en blixtvisit hos farmor och farfar.

Imorgon fyller Micke P år, men han vill inte ha något kalas (och jag ska jobba, så det är nog tur). Men något måste vi ge honom, present torka! =/
Hjälp

Jeg er måske lidt en stripper for dig,
Jeg stripper gerne mine ord for dig,
Lad mig danse op og ned, af scenen for dig,
For jeg blotter gerne mine ord for dig,



Velkommen til Medina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar