onsdag 16 september 2009

She's nothing like a girl you've ever seen before


1337,
behöver jag säga mer?
Liit!

På Elinas födelsedag lyckades jag pricka in 13:37 på mobilen (glad att den kan ta skärmdumpar som en dator!). Förutom det så lyckades jag dessutom skicka sms till någon klockan 09:09 den 9 september 2009. (samma dag då alltså) Det är ganska coolt alltså! =)

Btw så är det dVb (David & Victoria Beckham) som pryder min bakgrund för tillfället!

Glömde lägga upp bilden då och hittade den nu och tänkte 'Hey, why not?' Så därför kom den inte upp förrän nu. Men nu när jag ändå lägger upp bilder från min telefon kan jag lika gärna passa på att lägga upp detta fina smset som jag fick idag!



Mitt paket från H&M har kommit! De sa att det inte skulle levereras förrän i oktober (!?), så jag blev himla lycklig när jag fick smset. Min plånbok däremot svider det rejält i! Drömmen om en lägenhet känns ganska avlägset när det försvinner pengar jämt och ständigt! Det får det bli ändring på nu minsann, den som spar han har!


Justfan, igår var jag och ställde upp hela kollektionen i Cph inför mässan på söndag, då passade vi också på att springa in om vår press agentur i DK. Gissa vad de har? Gina Tricots nya kollektion. (dräggel á la Homer Simpson) Äntligen lite (till) som man kan längta efter. Det där har man ju faktiskt andvändning av dessutom, till skillnad från alla de andra märkena som man bara kan drömma om.

Peace & Love Everyone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar