onsdag 23 september 2009

You got my conscience asking questions that I can't find

Som tur var kom vi ifrån mässan vid fem - halv sex tiden istället för efter sju, vilket betydde att bokhandeln hade öppet! (Inte nog med jag har skaffat glasögon, läser böcker gör jag det med!) De hade boken jag ville ha, men med det gamla omslaget. Låt gå för att det gamla är mindre och smidigare att trycka ner i handväskan men det är inte vackert någonstans, det nya är i alla fall lite fräsigt. Men vad gör man inte för att hänga med i böckerna om True Blood. Jag väntar spänt på tredje säsongen, men jag har en känsla av att den fjärde blir outstanding (om det nu blir en).
Micke kom upp idag med lite fler prover, jag hämtade honom på flygplatsen vid kvart i elva. Lagom tid va? Jag var inte alls trött sen var det barhäng och fotboll som gällde. Jag hann se att Barcelona hade gjort tre mål, de ledde med tre mål med andra ord. Tyvärr inte mitt intresse så där slutade jag titta.

Imorgon har vi en fullspäckad dag och den kommer inte sluta tidigt!
Nu ska jag fördjupa mig lite mer i Eric + Sookie förhållandet.

Sweet dreams and beautiful nightmares.
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar