måndag 28 september 2009

I watched the world float to the dark side of the moon

Sista dagen i Finland,

Vi har bara haft kundmöten hela dagen idag, med några minuters shopping. Funderar på att köpa ett par sneakers, jag som är minst sneakers människa av alla jag känner. Herre Gud jag till och med power walkar i stövlar. Men man vet ju aldrig.

Båten tar sexton timmar räknade jag och Lasse ut. 16 timmar! Vad kan man göra på en båt i sexton timmar? Sova åtta till tio, okej sex timmar kvar att spendera. En och en halv timme i restaurangen och fyra och en halv i baren? Man blir så trött på det till slut. Ett gäng var ju asnitade redan vid sex ju, men vid tio var det bara småungar. Ofta det är dagis i en bar på en färja!

Som om inte sexton timmar på en färja är illa nog var alla rum upptagna och vi fick hytter under däck och utan fönster dessutom !! Klaustrofobi? Men Lasse gick och snackade med dem i informationen och vips flyttade vi fyra våningar upp och med fönster! Och inte en krona kostade det. Jag måste finslipa min kvinnliga charm är var jag känner.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar