fredag 4 september 2009

Will you be there holding my hand?

On my way home,

Nu är det färdigt för dagen och min lillebror har ringt och tjatat på mig (han behöver bilen, oh what a surprise!). Nu ska jag hem, snabbduscha och göra mig i ordning på rekordtid. Hem till farfar och vara trevlig, känns som att jag kommer få göra mig iordning där också (precis som till Vickan o Camillas fest). Vilket antagligen kommer resultera i att jag kommer bli ihjälstressad. Ska dessutom packa en väska full med klänningar, skor, smink o dylikt (är man tjej så är man och då har man seriösa garderobsbekymmer).
Innan jag blev färdig klickade jag hem denna dösnygga skinnjackan från H&M Divided Exlusive, om H&M lyckas sälja skinnjackor till 1 500 så har de j*vlar i det lyckats! Men det vet man ju redan att de har.

Problemet är bara att jag måste vänta tills mitten på oktober innan den levereras. Men som de säger, den som väntar på något gott... (väntar aldrig alltid för länge). Dessutom kommer mina tigh-high stövlar hem då också så det kommer bli en liten mini-julafton för mig när det kommer som paket på posten! =)

Ha en trevlig fredag kväll allihop!

Peace & Love

1 kommentar: