tisdag 22 september 2009

They say there is no harm in daydreaming, but there is

I have a new celeb crush,

Howlin' Pelle Almqvist

från The Hives.

Jag sprang på honom i Sthlm (breath-taking), bara snabbt vid Östermalm. Han blev ju utsädd till Sveriges bäst klädda man 2009 (jag måste hålla med). Jag har aldrig tyckt att han har varit särskillt hot, men inte tyckt att han inte var snygg heller, har väl inte tyckt något särskillt gissar jag. De flesta är ju betydligt snyggare på bild/i TV men han är verkligen tvärt om, tycker man han är snygg på bild vänta bara tills man ser honom på riktigt.

Förutom att springa på (bokstavligt talat) honom på Östermalm såg jag honom på NK också, eller om han såg mig? (får man ens tänka så) Fånig som jag är glodde jag lite storögt när han väntade på något vid parfymerna, det såg ut som han tittade tillbaka i alla fall. Han tänkte säkert något i stil med "Vad fan är det där för någon galen stalker som först springer in i mig och sen glor som om hon aldrig sett en kändis innan, hallå Sthlm?!" Hehe men vafan, man lär säkert aldrig se honom igen så man får titta så mycket man kan medans man har chansen. ^^


They say there's no harm in daydreaming. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar