fredag 4 september 2009

Forget about your boyfriend and meet me at the hotel room, you can bring your girlfriends and meet me at the hotel room

Igårväll var det bara att rasta bilringarna för hela slanten, jag har verkligen saknat att inte komma ut och gå om kvällarna. Det är så frisk luft och man kommer ut och rör sig, jag tror inte jag har rört mig alldeles för mycket de sista månaderna (utom på dansgolvet då, eller på shoppingtur).

Vad händer då ikväll? Det blir O'Learys för att käka, hälsa på Huska (vår favoritbartender bytade jobb, vi bytade bar) och kanske spela lite bowling, om vi känner för det så kanske vi sticker vidare till Prins Bernhard och shakear loss lite.

Vad händer imorgon? I'm a big effing questionmark. Blir det partyland? Tjejmiddag? Ska Alex med eller ska hon med idag? Ska jag jobba hela natten? Gah! Känns som jag bör reda ut detta. Det känns inte riktigt som jag att sticka hem och sova en lördag efter jobbet...

Innan sommaren köpte jag min första Fiberwig mascara och jag blev helt frälst! =) Nu hänger den med minsann varje dag, så igår köpte jag en ny. Amazing! Jag shoppade en hel del faktiskt. Ni vet man vill alltid ha en massa armband, halsband, ringar och allt annat skit (eller jag vill det iaf), men man orkar aldrig lägga pengar på det (inte jag iaf) så man skjuter alltid fram det. Igår shoppade jag säkert 10 armband på H&M och ett från Bianco. Skulle inhandla lite ringar från TS men de hade inga inne, man måste tydligen beställa när man har så tjocka fingrar som jag.

Nagellackoman bevis: nytt nailpolish igen...
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar