onsdag 2 september 2009

Throw up your arms into the sky, you and I

Goddagens,

Igår var jag hemma hos Milla med Vickan, det bjöds på waffles(!!). Äntligen fick man återuppleva våffelkungen, Camilla. Det var första klassiga våfflor och trots att man ätit innan på kvällen så krängde man ju en deel! Grädde socker och hela paketet. Det blev en hel del prat om allt mellan himmel och jord. Brudarna åker ju snart på sin legendariska resa till staterna, jag håller bara tummarna för att de ska komma hem i en del (eller två, men ni förstår vad jag menar). Men fy fan, snacka om att de kommer LEVA DRÖMMEN I THE CITY om tre veckor!

Det gjordes också upp en hel del planer inför helgen! På fredagen är det O'Learys på Entré som gäller för moi, Milla och förhoppningsvis Alex också. Vi ska bowla och käka och hänga i baren hos vår favorit bartender, HUSKA! Han påstår dessutom att O'Learys har större "urval av sprit" så han kan blanda ihop en massa festligheter. Jag känner på mig att det blir WIILD i baren på Entré.

Lördag är det GRAND OPENING på Partyland, efter jag har jobbat då det vill säga. Jag ska nämligen sälja korv på Jägersro under dagen, samma gäller för söndagen (men det är tur att jag inte börjar förrän 12 så man hinner sova ruset av sig!) Det kommer ju bli ÖS hela kvällen på P-L, jag känner bara deet! Och bäst av allt det stänger aldrig!

Idag är det bara jobb för hela slanten, efteråt måste jag hem och passa mina bestar (<3)
Peace & Love

1 kommentar: